Skola...

Hej!
Det är väll ingen som har missat att skolan börjar om imorrn...hoppas jag då :P inte för att man brukar vilja tillbaks till skolan x) Säljv så sitte både jag och Linnea och plågas av ett hempror som ska vara klart på måndag "suck"
Det är verkligen inte kul att ha såna här saker som amn ska göra under lovet, man bli bara less så fort man en sätter sig och försöker att göra nå som har med det att göra xD men, men nog ska vi klara av det här nog :D
Det är som en sak som stör mig lite extra den här gången av att komma till baks till skolan...och det är der där cancerframkallande möglet som vi har i skolan! det känns verkligen inte bra att komma tillbaks till en skolan som man blir sjuk av att vara i ! :O Det är ganska många på skolan som problem med sina allergier, elr man kan säga att dom blir värre :( Och det är som svårt att stänga ner en skolan som det går flera hundra elever på, för det drabbar ju våra studier ganska hårt. SÅ det e bara att stå ut med mögglet tills som har fått kontroll på det, även om det lär ta ett tag innan det händer :/
Ne men nu ska vi vara positiva här ;) det blir ju som ändå kul att träffa alla inge för det var ju trots allt 21 dagar sen man typ träffade alla. Jag tror att lovet var i 21 dagar iaf xD
Dom flesta brukar ju också ha lite problem att somna dan före skolan börjar om. Jag har då det iaf xD det är som väldigt jobbigt och man kan ju som inte rå för det så kmt heller. Eller ja iförsej man behöver ju inte vända på dygnet men det är väldigt svårt att inte göra det ;) Det är ungefär som att säga att man inte ska blinka =) hihi
men ni får försöka att sova och vara pigga imorrn :D
ha det så bra
xoxo Frida & Linnèa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0