Suck...

Hejsan! Frida här :D
Idag har det som varit en gode så seg och jobbig dag. Man har kommit tilbaks från att vara sjuk och man måste ta igen allt som missats. Men,men man överlever. Idag så började också mitt individuella val, som nu linnea har haft hela hösten och jag fick min på våren istället. Jag hade då musik som jag tycker var lite underligt. Det var så många som kunde så mkt där så att läraren började tror att alla kan lika mkt som dom. Vilket inte alla gjorde. Så det var som lite jobbigt. Funderar på att byta till drama, men har inte riktigt bestämmt mig än. Ska ge musiken en till lektion.
Har även hunnit att baka en aldeles vanligt och hederlig kladdkaka idag :D det var riktigt mums. har öven fått veta att jag har glömt av läxförhöret på franskan så det kändes lite surt, men jag har ju faktiskt varit sjuk både Måndan och Tisdan och vi fick läxan på torsdan förra veckan och jag hade ju inte riktigt planerat att vara sjuk, men det e sånt som händer. Tror ändå att jag kan dom flesta orden för det var vad möbler heter på franska så jag kan ganska många sen förut :D
Kladdkakan var då god iallafall och väl behövligt! För den sista kladdkakan som jag åt var den där jätte äckliga kladdkakan med banan och den var verkligen inte god!!!  Före drar att göra vanlig kladdkaka utan banan i xD
Har tyvärr inan utlåtanden om min kladdkaka för att det e bara jag som e hemma just nu. Men det var grymt god enligt mig iaf :D



xoxo Frida & Linnéa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0