Nu var det över..

Hej!
Hoppas att ni alla hade en riktigt trevligt julafton. För det hade jag iaf ;D
Linnéa däremot spenderade lite tid av sin julafton där nere i Tjeckien på sjukhus eftersom hon hade vridit sitt knä...men hon mår tydligen bra så det e ju tur :D
Iår så när vi började att öppna våra julklappar så märkte vi att alla hade som haft ett "tema"me d att slå in alla julklappar i ett paket och sen så var det ju då flera paket som var islagna i det paketet xD Jag fick ju min efter längtade ipod, och innan jag hade öppnat det klart så hade jag tagit mig igen 3 st inslagningar xD mamma måste ha haft jätte roligt :P
Fick ni vad ni önskade er då ??
Snart är det ju också ett nytt år, ett år med nya förväntingar och tro om att året kan bli bra. Fast lite nedgångar får man väll räkna med. Men man hoppas ju på att det inte blir allt för många :D
Men ni får ha en forsatt treligt jul och ett gott nytt år :D
xoxo Frida och Linnéa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0