Dålig uppdatering..

Hejsan!
Frida här :D jag känner att vi har varit välgit dåliga på att uppdatera och att baka kladdkakor :O
Men det har varit gode så mycket saker i skolan som har taigt upp den största delen av kvällarna, och på helgerna så har vi inte riktigt tid heller. Det kommet tyvär inte bli nån kladdkaka i veckan heller, för Linnéa drar till sthlm imorrn och jag far till Jocke som vanligt ;D
Och vi har ju som sagt ganska mycket saker i skolan också, och det kommer vi att ha fram till lovet :( men det finns ju inte så mycket att göra åt det :P vi gåt ju trotsallt NV xD
Men nu ska jag nog ta och bege mig till sängen så att jag orkar upp imorn x)
Ni får gärna skicka in olika förslag på vad man kan ha i också :D det uppskattas!
Åsså kan ni ju även passa på att besöka våran hmm...fina klassblogg ;) kan väll inte direkt säga att det e så seriösa saker som skrivs där men ni kan ju kolla ändå :D Stenbraklassblogg.blogg.se

xoxo Frida & Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0