Kladdkaka med Maraboudaim!

Lite segt uppdaterat här.. men jaa, jag(Linnea) har varit sjuk sen i onsdas.. eller jag var i skolan i fredags men var fortfarande hängig och nere.. det är jag fortfarande :/
Men i fredas var jag med Jessica och vi var sötsugna så vi bakade en kladdkaka med maraboudaim i! :)
Den blev jättegod tycker vi! :) Mamma och Kalle gillade den också! ;D
Men jag tycker dock att den med bara daim i var bättre, sen så skulle vi nog inte haft den i ugnen så länge :P
Den var iallafall miljoner gånger bättre än kladdkakan med banan i! xD

Här är receptet -->                                                            gräddas i mitten av ungnen i ca:35 min på 175°
                                              3 ägg                     
                                              3dl socker
                                              1½dl mjöl
                                              100g smör
                                              1½ msk kakao
                                              5rader daim choklad från en 200g kaka ;D

Sen så idag har frida blivit sjuk.. Hoppas hon kryar på sig! <3




Tog lite glass till kladdkakan! ;)

xoxo Linnea och Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0