Sjuk....

Är sjuk, börjar dock bli bättre nu.. men vill mest hela tiden ligga i sängen och sova..
Igår hade dom simning på skolan, jag var däremot ledig eftersom jag inte kan simma.. eller asså jag kan, men det gör ont i knät... Imorgon blir det iallafall skolan, måste orka ta mig dit, har inte tid att vara sjuk!
Hoppas bara att Frida håller sig frisk, hon har inte heller tid med att vara sjuk!
Skulle faktiskt vara grymt gott med en god kladdig kladdkaka.. men får knappt i mig mat så att det är nog inte så smart...
Får väl se när de blir vi gör våran nästa kladdkaka.. Vi misslyckades ganska totalt förra gången! :P
Hoppas ni är friska och krya! :D
Ha en bra dag! :)

Xoxo Linnea & Frida! :)

Kommentarer
Postat av: samuel

Naaaw stackars dig Linnea :)

Nja asså kladdkaka med banan låter ju inte helt toppen asså. Har ni typ provat marabou typ mint eller vad det är och blanda i de? De kanske blir gott? :)

2009-01-18 @ 02:58:40
URL: http://somo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0