Snart julafton

Hejsan!
Känner som att vi har varit väldigt dåliga på att uppdatera våran blogg. Det kan ha nånting att göra med att Linnéa är i Tjeckien och ja... öööh...vi kan väll skylla på att jag har varit lite julstressad som alla andra är xD Eller så inte, har bara legat hemma, och varit med min pöjk ;)
Någon kladdkaka lär det nog inte bli under julen heller. För jag och Linnéa drar ju iväg till hennes pappa under nyår. Men vi kanske hinner med nån veckan när vi börjar om skolan. Sånt vet man aldrig ;D
Jag får väll också passa på att säga GodJul Och GottNyttÅr till alla våra läsare ;D Hoppas att ni har en trevligt julafton och får allt ni önskar er.
xoxo Frida och Linnéa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0