Folk läser våran blogg!

Jag(Linnea) var ensam hemma och hade inget att göra.. eller joo jag skulle egentligen plugga men det orkade jag inte riktigt ^^ Det här var förra veckans tisdag så det var ett tag sen, men tänkte att jag ändå kunde skriva om den :)

Sen två dagar efter jag hade bakat den kladdkakan hade jag möte med lite unfare, och de kommer med fika! Jo till och med en kladdkaka, det var Lollo som hade bakat! :) Receptet hade hon fått från Kladdkakis.blogg.se! :D Det är ändå kul att höra att folk verkligen läser bloggen och så. Den var väldigt god kladdkakan som hon hade bakat! :)
 
Jag beklagar den dåliga uppdateringen som har varit, ska försöka komma igång bättre igen!  Jag och Frida borde baka en kladdkaka tillsammans snart, har inte gjort det på flera veckor :(

xoxo Linnea & Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0