Äckligaste kladdkakan!

I måndas var jag med frida eftersom vi typ inte hade nåh lektioner så då drog vi hem till mig och skulle baka kladdkaka! :P
Först gick vi ner på statoil och köpte bananer för vi skulle ha det i kladdkakan!
Okej, säger det nu rakt ut, det vart den äckligaste kladdkakan jag har ätit! :O
Den var bara slemig och inte alls lika god som jag trodde att den skulle bli!
Frida hade samma åsikt om kladdkaka, men vi tänkte att min mamma kanske skulle tycka om den eftersom att vuxna är lite mindre kräsna än oss ungdomar. Men hon tyckte också att den var hemsk, så det mesta av kladdkakan hamnade i soptunnan!
Den här kladdkakan var inte ens värd att lägga ut receptet på, vi vill skona er lite grann..! :)

Vidrigt...

Kladdig men inte god!

Xoxo Linnea o Frida!

Kommentarer
Postat av: Malin

uh, låter inte alls gott :s

2009-01-14 @ 15:27:30
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: skaparen av receptet...

förlåt..

2009-01-25 @ 15:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0