Ny design! ;D

Igår så var jag, Linnea hos olivia och gjorde en ny design till våran blogg! :D
Vi tackar henne hemskt mycket för den! :D
Vad tycker ni om den nya designen? ;)
Just nu så är Frida typ uberglad! xD Jocke kommer hem idag så! :)
Jag är dock trött och nere eftersom att brorsan åkte tillbaka till Oslo nyss, så är jag troligt vis inte hemma när han kommer nästa gång. Sen så vill jag bara åka snowboard också, men frida förbjuder mig :P Fast det är ju klart jag kan inte åka heller.. har för ont i mitt knä..
Hoppas ni har haft en underbar helg! :D

xoxo Linnea och Frida

Kommentarer
Postat av: tove

Hej hej!

Det går ju framåt med er blogg, och det är kul att läsa om lite olika variationer av kladdkaka. Jag älskar kladdkaka och ska väl själv testa något lite roligt recept snart.

Ni verkar ha fastnat lite för att ha godisliknande saker i kladdkakan, med det kanske är underbart gott, vad vet jag.



Hur som helst, ni borde testa göra en kladdkaka med vit choklad och lite lime i, har hört att det är sjukt gott. Det skiljer sig nog lite i receptet, men bör nog gå att hitta på internet.



Lycka till med bakandet, och hoppas knäet blir bättre nu Linnea! =)

2009-01-11 @ 17:49:43
URL: http://joyous.blogg.se/
Postat av: tove

Hej hej,

Det går då framåt med eran blogg ser jag, en himla massa bakande och experimenterande. Kul att läsa om olika kladdkakor måste jag säga, särskilt när man älskar det. Ni verkar då ha fastnat lite för att ha godisliknande saker i kladdkakorna, men det kanske är underbart gott. Vad vet jag?



Hur som helst, ni borde testa göra en kladdkaka med vit choklad och lite lime i. Jag har hört att det ska vara sjukt gott! Receptet skiljer sig nog litegrann, men det går säkert att hitta på internet.



Lycka till med bakandet och hoppas knäet tillfrisknar.

2009-01-11 @ 17:53:43
URL: http://joyous.blogg.se/
Postat av: sldm

sdsdsada

2009-01-11 @ 18:01:44
URL: http://sd
Postat av: tove

sorry for writing two comments (and now three) , but I guess my computer aint really working the way it should. Hope you get my point anyway.



(vit kladdkaka med lime)

2009-01-11 @ 18:03:10
Postat av: Malin

Jättefin design!

:}

2009-01-11 @ 18:07:13
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0